مشکل عدم نمایش سایدبار قالب یونیک

با سلام و احترام خدمت همه خریداران محترم قالب یونیک ،

خریدارانی که پس از بروزرسانی سایت خود به نسخه ۴٫۴ وردپرس با مشکل عدم نمایش سایدبار مواجه شده اند ، این بسته را دانلود و فایل های آن را با فایل ها فعلی قالب خود جایگزین نمایند .

توجه :

  • تنها همین دو فایل را جایگزین نمایید .
  • برای اینکار بهتر است از طریق پنل مدیریت هاست خود اقدام فرمایید .
  • فایل functions.php در فولدر قالب و فایل widgets.php در مسیر (library\functions) میباشد . (مسیر اصلی هر قالب در وردپرس به این شکل میباشد : wp-content\themes)

 

همچنین مفتخریم اعلام داریم که در چند روز آینده نسخه ی منحصر بفردی از قالب یونیک که توسط تیم توسعه تراپیکو تهیه شده است را بر روی سایت منتشر خواهیم کرد .

 

با تجدید احترام

10 دیدگاه

  • مگنت تبلیغاتی | ۲ دی ۱۳۹۴ |

    ممنون که پیگیر هستین

    پاسخ دادن
    • امیرحسین خادمی | ۲ دی ۱۳۹۴ |

      خواهش میکنم ، انجام وظیفس

      پاسخ دادن
  • blogeab | ۲ دی ۱۳۹۴ |

    آپدیت به ما که قبلا خریدیم رایگان داده میشه؟
    تشکر از تیم تراپیکو

    پاسخ دادن
    • امیرحسین خادمی | ۲ دی ۱۳۹۴ |

      با سلام ،
      هنوز در اینباره تصمیمی گرفته نشده است ، ولی به احتمال قوی همینطور است .

      پاسخ دادن
      • احسان گریوانی | ۱۴ دی ۱۳۹۴ |

        با سلام
        ما که قبلا خریدیم منتظریم
        ممنون

      • امیرحسین خادمی | ۱۴ دی ۱۳۹۴ |

        وارد قسمت محصولات خریداری شده (سایدبار سایت) شده و نسخه آخر را دانلود نمایید .

  • pedram | ۱۰ دی ۱۳۹۴ |

    با سلام و عرض ادب
    خواستم تشکر کنم بابت مطالب خوب شما

    لطفا به این رویه ادامه بدید و بیشتر مطالب بذارید.

    تشکر
    طراحی سایت

    پاسخ دادن
    • امیرحسین خادمی | ۱۰ دی ۱۳۹۴ |

      با سلام ،
      خواهش میکنم ، بله به زودی تغییرات زیادی در تیم تراپیکو از جمله در بخش آموزشکده شاهد خواهیم بود …
      با احترام

      پاسخ دادن
  • مهدی | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ |

    با سلام و احترام
    بنده قالب یونیک را از سایت http://marketwp.ir خریداری نمودم.
    این دو فایلی که شما فرموید را در مسیر های تعیین شده جایگزین نمودم اما ظاهر سایت بهم ریخته. لطفا راهنمایی فرمائید.

    پاسخ دادن
    • امیرحسین خادمی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ |

      با سلام ،
      لطفا از طریق سامانه پشتیبانی اقدام بفرمایید .

      پاسخ دادن