چرا پشتیبانی تراپیکو معروف شده است ؟

به جرئت میتوان گفت یکی از عمده دلایل پیشرفت روز افزون تیم تراپیکو ، پشتیبانی حرفه ای و تمام عیار از محصولات خود میباشد .

پشتیبانی و خدمات پس از فروش یکی از مسائل مهمی است که متاسفانه در بین شرکت ها و افراد فعال در حوزه فناوری اطلاعات به دلیل ماهیت مجازی فعالیت آنها مورد غفلت قرار گرفته است . اما عقیده ما بر این است که ، خرید پایان یک معامله نیست ، آغاز یک تعهد است و همواره کوشیده ایم مشتریانی خرسند و راضی داشته باشیم .

اولین اصل پشتیانی موفق استفاده از محصولات با کیفیت و دومین اصل بهره بری از پرسنل مجرب میباشد که سعی کرده ایم با در نظر گرفتن این دو ، صمیمانه و حرفه ای از محصولات خود پشتیبانی کنیم .

برای اولین بار تیم تراپیکو جهت بهبود وضعیت پشتیبانی ، با عبور از روش های فعلی پشتیبانی (ایمیلی و تلفنی) اقدام به بهره گیری از سیستم قدرتمند تیکتینگ نموده است ، تا ضمن بالا بردن کیفیت پشتیبانی و رضایت مشتریان ، پیشگام بودن خود را در عرصه فارسی سازی به نمایش بگذارد .

شرایط و ضوابط استفاده از سامانه پشتیبانی تیم تراپیکو :

  • محصول خریداری شده از مجموعه محصولات تیم ما بوده و از فروشگاه های مورد تایید ما خریداری شده باشد .

  • به دلیل متمرکز نمودن پشتیبانی و افزایش راندمان این بخش ، پشتیبانی محصولات از این پس صرفا از طریق سیستم تیکتینگ انجام میپذیرد ، لطفا از ارسال ایمیل و یا تماس در راستای پشتیبانی خودداری فرمایید .

  • توجه داشته باشید ، متاسفانه برخی افراد سودجو ، محصولات تیم تراپیکو را خریداری کرده و به فروش میرسانند ، که این دسته از محصولات مورد حمایت و پشتیبانی ما نمیباشد و از دریافت بروزرسانی ها محروم میباشند .

  • در رابطه با هر محصول خریداری شده یک تیکت ارسال بفرمایید و تمام مسائل و مشکلات خود را از طریق همان تیکت پیگیری بفرمایید و از ارسال تیکت های متعدد پیرامون یک محصول خودداری بفرمایید ، این امر به سرعت و دقت پاسخگویی به شما کمک شایانی خواهد کرد .

  • انتخاب دسته بندی صحیح و همچنین نام کاربری و فروشگاهی که قالب از آن خریداری شده است شرط لازم برای پاسخگویی به تیکت میباشد .

  • پاسخگویی به هر تیکت ممکن است تا ۷۲ ساعت زمان ببرد که چنانچه پس از این زمان پاسخی دریافت نکردید و تیکت شما در وضعیت “در دست بررسی” نمیباشد میتوانید از طریق شماره تماس تیم موضوع را پیگیری نمایید . (هرچند غالب تیکت ها در کمتر از چند ساعت بررسی و مرتفع میشوند)

  • پاسخگویی به تیکت ها در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد ، که این زمان بسته به نوع محصول ، تاریخ و مشکل مورد نظر شما متفاوت میباشد ، لطفا از ارسال تیکتهایی مبنی بر پیگیری سریع و یا ارسال ایمیل جهت بررسی تیکت خودداری فرمایید . چراکه اینگونه موارد تیکت شما را مجددا به انتهای صف پاسخگویی منتقل میکند (با توجه به زمان ویرایش)

  • سعی ما همواره بر انتخاب محصولات با کیفیت جهت فارسی سازی میباشد ، اما باید در نظر داشت هیچ محصولی بدون ایراد نمیباشد ، بنابراین چنانچه مشکل شما از مشکلات محصول نسخه اصلی باشد ، شامل پشتیبانی نمیگردد .

  • پشتیبانی فقط شامل مسائل مربوط به محصول خریداری شده میگردد . (در اکثر موارد پشتیبانی شده تا این لحظه ، سوالات و مشکلات مربوط به کار کردن با وردپرس بوده و تنها بخش کوچکی از مشکلات و سوالات مربوط به خود قالب و یا افزونه بوده است)

  • از بخش پشتیبانی میتوانید جهت ارسال درخواست خود مبنی بر سفارشی سازی محصول خود نیز استفاده بفرمایید .

  • پشتیبانی رایگان قالب شامل کلیه موارد آموزشی مرتبط با کار با قالب (و نه تغییر و سفارشی قالب و همچنین کار با وردپرس) میباشد و به صورت مادام العمر پابرجاست .

  • پشتیبانی شامل اعمال تغییرات نمیگردد و کارشناسان ما راهنمایی های لازم را برای اعمال هرگونه تغییر به شما ارائه میدهند .

 your-tickets